לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Invisible Girl.


פשוט המקום שלי לכתיבה.

Avatarכינוי:  רואה ואינה נראית

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2020    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2020

לא מאמינה


לא מאמינה שאני אשכרה מקלידה בבלוג שלי. כותבת " קטע חדש."
לא יודעת אם זה אכן עוזר, אבל התגעגעתי, פייר, מאוד התגעגעתי. מרגישה את הכיף שבהקלדה, לא כתבתי כבר המון זמן, וויתרתי על האתר וזה ייאש אותי ולא רציתי לכתוב בבלוג החדש שפתחתי. אפילו לא זוכרת באיזה אתר זה היה.
המון קורה, ובו זמנית שום דבר.
יש בי סערת רגשות, טובה בעיקר. משהו נדיר. 
תקופת המבחנים הגיעה לסיומה (למזלי), והלחץ והדברים שנלווים אליו פוחתים לאט לאט. מקווה שידעך לגמריי עד סוף החודש, כדי שאוכל להיראות נורמלי.

רוצה לחזור לכתוב פה קבוע. כל כך התגעגעתי, ואפילו לא הבנתי את זה. הדחקתי מעצמי את הרגשות האלה, בשביל שלא ארגיש את כל הגעגוע הזה.
נכתב על ידי רואה ואינה נראית , 24/7/2020 00:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרואה ואינה נראית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רואה ואינה נראית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)